Daigai javainiams ir mišrainėms

  • Snack
  • on 17 gruodžio, 2019
  • Patinka!
daigai

Daiginimo metu dygstančiuose grūduose per 12 – 24 valandas du kartus padaugėja vitaminų B1, B2 ir B12. Karotino kiekis padidėja 190, vitamino E – 116 procentų.

Gamta konservuoja

Sausoje vėdinamoje vietoje grūdus galima išlaikyti ilgiau nei metus, nesibaiminant, kad jos praras maistines savybes ir daigumą. Jei laikomas didesnis grūdų kiekis, kas kelios dienos reikia juos pamaišyti, kad neįsiveistų kenkėjų.

Daigai

Sėklas ar grūdus supilti į stiklainius (po 1/4 jų tūrio), užpilti vandeniu (iki pusės stiklainio). Stiklainio gurklį uždengti keliais marlės sluoksniais ir aprišti. palikti šviesoje, bet nesaulėtoje vietoje, kita dieną vandenį nupilti. Taip kasdien du kartus kartus praplauti sėklas ir gerai nuvarvinti. Sėklas tinka vartoti, kai pasirodo mažas daigelis. Šaltoje, tamsioje vietoje pupelės gali išauginti net 8 cm ilgio daigus.

Sveikuolių pusryčiai

4 šaukštus kviečių, 3 šaukštus avižų ir 3 šaukštus pupelių daigų patiekti su bananais, 2 apelsinų skiltelėmis, 2 neluptais obuoliais, supjaustytais kubeliais,  2 šaukštais citrinų sulčių, 200 g vynuogių be kauliukų ir 4 šaukštais spragintų migdolų arba lazdynų riešutų. Užkrėsti 400 ml grietininio jogurto, sumaišyto su 4 šaukštais grietinės.

Mišrainė su lęšių daigais

100 g lęšių daigų sumaišyti su 100 g kubeliais pjaustytų pomidorų be minkštimo, 100 g salotų, dviem kietais, į 8 dalis dalis supjaustytais kiaušiniais. Pagardinti užpilu, paruoštu iš 1 šaukšto tirštų obuolių sulčių, 2 šaukštų graikinių riešutų aliejaus, 2 šaukštų arachių aliejaus, 2 šaukštų vaisių acto ir žiupsnelio druskos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *