Sojų pienas

  • Gintarė
  • on 16 vasario, 2020
  • Patinka!
sojų pienas

Vienas pirmųjų pokyčių mano, kaip buvusios visavalgės, o vėliau vegetarės, mityboje buvo gyvulinio pieno pakeitimas augaliniu gėrimu. Žinoma, kad iš pradžių augalinį pieną pirkdavau prekybos centruose. Esu ragavusi daugybės įvairių augalinių gėrimų. Mano mėgstamiausi buvo „Valsoia Original Delicate“, tos pačios firmos migdolų gėrimas bei Lidl ryžių gėrimas „Bio rice drink“.

Dabar augalinius pienus gaminu pati ir šiuo procesu labai mėgaujuosi. Gėrimus ruošiu naudodama maisto trintuvą „Omniblend“ arba lėtaeigę sulčiaspaudę „Kuvings“. Šiam receptui naudosiu pastarąją.

Sojų pieno gėrimas padeda numesti svorio ir sumažinti vėžio riziką. Jis taip pat geras kalcio šaltinis todėl stiprina kaulus ir apsaugo nuo senėjimo. Isoflavonai sojų pupelėse padeda sumažinti kraujo spaudimą ir cholesterolio lygį.

Gėrimui paruošti reikės 150 g. Sojų pupelių (262 kalorijų).

Paruošimas:

  1. Gerai nuplaukite sojų pupeles ir pamirkykite jas vandenyje bent 8 valandas.
  2. Virkite pupeles ant vidutinės ugnies tol, kol jos taps minkštos (7-10 min.).
  3. Atvėsinkite.
  4. Spauskite pupeles su Kuvings lėtaeige sulčiaspaude. Spaudžiant pasirūpinkite, jog pupelių ir vandens santykis būtų vienodas.

Patarimas: Norint išgauti skaidresnį sojų pieną, jį reiktų spausti porą kartų. Likusios išspaudos gali būti panaudojamos maisto gaminimui. Priklausomai nuo skonio, galima dar pridėti vandens, druskos, špinatų, morkų ar riešutų.

Žymos:
·

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *